بازی A Plague Tale: Requiem و موارد دیگر برای جشنواره Tribeca در ژوئن تایید شد

بازی A Plague Tale: Requiem و موارد دیگر برای جشنواره Tribeca در ژوئن تایید شد

از ماه ژوئن، ما انبوهی از به‌روزرسانی‌ها و اعلان‌های جدید را در مورد بازی‌های آینده از تمام گوشه‌های صنعت دریافت خواهیم کرد، که تابستان پنجره‌ای است که توسعه‌دهندگان و ناشران معمولاً دوست دارند این جزئیات را حذف کنند.  Summer Game Fest قرار است در ژوئن امسال بازگردد و جشنواره Tribeca نیز تحت پرچم خود بازخواهد گشت. در حال حاضر، ترکیب کامل برای دومی تایید شده است.

 

فستیوال ترایبکا امسال شامل 9 بازی خواهد بود که در میان آنها نکات بسیار چشمگیر وجود دارد. یکی از آنها A Plague Tale: Requiem است. استودیو Asobo و Focus Entertainment از آخرین باری که تریلر آن را در The Game Awards در ماه دسامبر به نمایش گذاشتند، چیز زیادی در مورد این بازی نگفته‌اند، اگرچه در ماه فوریه نسخه Collector's Edition را برای آن فاش کردند، در حالی که جزئیات مختصری از گیم‌پلی بازی نیز اخیراً منتشر شده است. این بازی دارای یک پنجره راه اندازی 2022 است و احتمالاً تاریخ انتشار قطعی دریافت خواهد کرد.

 

بازی مورد انتظار Cuphead: The Delicious Last Course نیز در جشنواره ترایبکا حضور خواهد داشت. توسعه Cuphead در ابتدا در سال 2018 اعلام شد و از آن زمان بارها به تعویق افتاده است، ابتدا از سال 2019 تا 2020، سپس از سال 2020 تا 2021، سپس در نهایت تاریخ انتشار 30 ژوئن 2022 در سال گذشته دریافت شد.

 

یکی دیگر از نام‌های اصلی موجود در این مجموعه،  Oxenfree 2: Lost Signals است که در استودیو مدرسه شبانه در دست ساخت است که در سپتامبر سال گذشته توسط نتفلیکس خریداری شد. دیگر بازی‌هایی که انتظار می‌رود در این جشنواره به نمایش درآیند عبارتند از American Arcadia، As Dusk Falls، Immortality، The Club، Thirsty Suitors و Venba.

 

Tribeca Games Spotlight برای 10 ژوئن در ساعت 12 PT / 3 PM ET تنظیم شده است، جایی که می توانید انتظار داشته باشید که بازی های بیشتری را مشاهده کنید. در همین حال، جشنواره ترایبکا دموی گسترده‌ای از هر یک از این بازی‌ها را نیز به همراه خواهد داشت، بنابراین می‌توانید منتظر کاهش کیفیت فیلم‌های گیم‌پلی و جزئیات جدید باشید. A Plague Tale: Requiem یک دمو 40 دقیقه ای، Cuphead: The Delicious Last Course یک دمو 30 دقیقه ای و Oxenfree 2: Lost Signals یک نسخه ی نمایشی 25 دقیقه ای دریافت خواهند کرد.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی A Plague Tale: Requiem و موارد دیگر برای جشنواره Tribeca در ژوئن تایید شد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/401e

خبرنامه بازی ها

گالری